Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Nu närmar det sig!

Av Andreas - 4 maj 2009 16:17

I morgon ska vi hämta hem hunden!

Har sett fram emot detta hela helgen och det ska bli sååå kul att få hem honom.

Vi har valt att ta hem honom på en provperiod för att se hur det fungerar mellan oss och för att se hur han trivs mm..


Det känns som att det kommer att bli en hel del promenader nu framöver, inte för att man klagar, jag gillar att promeneraoch det är skönt att få komma ut i friska luften.....

Sen är det ju bra att ha hund för då kommer man upp i lagom tid oxå, man kan ju liksom inte sova hela dagen för stackarn måste ju få gå ut! 


När det gäller mitt projekt och företag så har jag igår fixa hemsidan, nu ska den bara designas och sättas igång! Ser fram emot att få upp den och se hur de presumtiva kunderna mottar den, jag tror personligen att de kommer att tycka om den och den kommer inte att se ut som en typisk hemsida! 

Tanken med sidan är att den varje halvår ska byta tema och detta kommer den att göra automatiskt genom en kod som infogas i scriptet.


Varför jag valt att starta upp sidan innan företaget är klart är för att den i början ska användas som min egen personliga sida och de kontakter som jag har inom olika områden ska kunna få information om hur de kan komma i kontakt med mig.


Jag kommer som sagt att skriva uppdaterande information här allt medans tiden går och jag uppskattar gärna Ni läsares kommentarer, det finns nog som sagt mycket att tänka på och saker som jag nog glömmer bort.


Nu ska jag ta och sätta mig ner med den sista uppgiften på kursen som ajg läser via universitetet, den ska inte vara inne förrens 14 maj men den känns skönt att kunna göra klart den och sen slippa oroa sig.......


Ha det bra allihopa! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 22 oktober 2009 14:11

Var visst ett tag sen man skrev här! Det har varit så otroligt mycket de senaste månaderna så man har inte haft tid att ens sitta still!   Idag är faktiskt den första dagen på länge som jag känner att nu kan jag andas ut och bara ta det lugnt!...

Av Andreas - 11 maj 2009 22:11

bloggade sist! Det har varit mycket de senaste dagarna!  Vi har packat för fullt och på nu under veckan så är det besiktning och då gäller det att ha så mycket som möjligt nerpackat så att man kan se väggar ect.........   Läste även i dagens tidning ...

Av Andreas - 8 maj 2009 14:54

lördagskväll tillsammans med den du tycker om är för mig att bara vara!  Bara vara och umgås med den du tycker om mest i hela världen!  När jag och min fru vill mysa tilld et så brukar vi duka upp lite plockmat i form av räkor med lite kall dressing,...

Av Andreas - 7 maj 2009 13:57

 1=Sämst      5=Bäst   1. I see dead people (sixth sense)   2. Its alive, its alive (Frankenstein)   3. I'll be back! (Terminator)   4. E.T Phone home (ET)   5. "Say hello´to my little friend" (Scarface) ...

Av Andreas - 7 maj 2009 13:39

1 = sämst 5 = Bäst   1. TITANIC Bra gjord och mycket bra rollprestationer, men tyvärr så är det inte min typ av film och den är alldeles för lång.   2. ERIN BROCKOWICH En av de bästa "feel good" filmerna någonsin! Den har allt och lite till! Dock s...

Presentation

Omröstning

Vilken av dessa filmer skulle du kunna se om och om igen?
 Forrest Gump
 Hairspray
 ET
 Titanic
 Gilbert Grape
 Ingen av ovanstånde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards