Alla inlägg den 20 april 2009

Av Andreas - 20 april 2009 19:40

det kväll igen!


Nu har man suttit och pluggat hela eftermiddagen och man är helt slut i huvudet!

Har suttit och läst om de oändliga lagar och förodningar som finns i detta land och vi snackar inte bara 1 A4 sida.


Ska bli skönt när kursen är klar sen så man får vila upp sig och ta igen krafterna!

Nog för att man pluggat de senaste 6 åren men detta är den mest krävande kurs jag läst!!!

Vem vet, man kanske blir advokat när detta är över, ha ha


Nu i kväll så ska jag bara ta det lugnt och mysa framför tv:n, man är ju ensam hemma så man har ju inte det mest "samtalsvänliga" sällskapet.


Hörde på radion idag igen att de har lovat fint väder nästa vecka också!

Vi har haft 28 grader som mest idag och jag vet inte men jag tror nog att vi har fått sommar lite tidigt alltså! Kan ju oftast bara betyda en sak också, att sommaren kommer att bli piss! Det kommer nog bara att ösregna varje dag!

Men jag hoppas att jag har fel, det är inget mysigt att flytta om det är Monsunregn och åska liksom.


Nåja, ska sluta oroa mig för det och bara ta det som det kommer.

Nu får det bli en dusch och sen en kopp varmt Citronkaffe med Lakritsskum.


Ha det bra allihop och glöm inte kaffetåren!



Av Andreas - 20 april 2009 12:58

till att hinna med allt.....

Idag kom jag just på att det bara är några dagar kvar tills nästa uppgift ska vara klar och inskickad till läraren...

Här sitter man och försöker få lite arbete utfört och så slås man av tanken att det finns mer som man måste hinna me..


Läser Juridik på distans och det är kul som bara den, men det är jobbigt när man nästan hela tiden glömmer bort inlämningsdatumen..

Borde kanske bli bättre på att skriva upp så att man inte glömmer.......


Idag skriver jag inte så mycket här då jag som sagt har mycket att göra, men jag hoppas att jag ska hinna in en sväng hit i kväll och hinna skriva en uppdatering över dagen! 


Men tills dess så får ni ha det så bra och njut av ert kaffe! 


Dagens kaffesmak: Kanel & Apelsin 



Presentation

Omröstning

Vilken av dessa filmer skulle du kunna se om och om igen?
 Forrest Gump
 Hairspray
 ET
 Titanic
 Gilbert Grape
 Ingen av ovanstånde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards