Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Är så trött

Av Andreas - 29 april 2009 12:42

på att alltid bli väckt så tidigt!

 Tänk om man en dag kunde få sova lite längre, att få känna sig helt utvilad!

Våran kära lille katt väcker en lltid i ottan och vill ha mat! Han får mat innan vi lägger oss men jag har en känsla av att han äter ganska mycket på nätterna.

Nåja det är ju inte jobbigt att ge han mat, men det känns som att han vill ha mat hela tiden! ha ha


I morgon ska vi iväg och kolla på en hund som vi funderar på att ta.

Det är en Jack Russell Terrier som är 6 år.

Jag har alltid tyckt om hundar och jag minns när man var mindre hur många av ens kompisar som hade hund! 

Det är något speciellt med en hund, de blir som en i familjen.

Sen att man måste gå ut och gå med den varje dag flera ggr oavsett väder är väl kanske inget man ser fram emot men man får ju ta det! Om inte annat så får man mycket extra motion vilket ju aldrig kan vara dåligt! 


Igår var vi och handlade lite och då hittade jag en ny produkt som hade kommit ut! Det är ett välkänt varumärke men de har släppt en ny produkt så att säga! 

Kul att gå i butiker och kolla runt vad för nytt som kommer ut på marknaden! 

Jag skulle lätt kunna ha det som arbete att få gå runt och titta och att demonstrera diverse produkter. 


Nu måste jag avsluta här, ska iväg på en promenad med katten! 

Vi har börjat gå ut med honom dagligen, han tycker om att leka ute och sen blir han mycket lugnare också! 


ha det bra 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 22 oktober 2009 14:11

Var visst ett tag sen man skrev här! Det har varit så otroligt mycket de senaste månaderna så man har inte haft tid att ens sitta still!   Idag är faktiskt den första dagen på länge som jag känner att nu kan jag andas ut och bara ta det lugnt!...

Av Andreas - 11 maj 2009 22:11

bloggade sist! Det har varit mycket de senaste dagarna!  Vi har packat för fullt och på nu under veckan så är det besiktning och då gäller det att ha så mycket som möjligt nerpackat så att man kan se väggar ect.........   Läste även i dagens tidning ...

Av Andreas - 8 maj 2009 14:54

lördagskväll tillsammans med den du tycker om är för mig att bara vara!  Bara vara och umgås med den du tycker om mest i hela världen!  När jag och min fru vill mysa tilld et så brukar vi duka upp lite plockmat i form av räkor med lite kall dressing,...

Av Andreas - 7 maj 2009 13:57

 1=Sämst      5=Bäst   1. I see dead people (sixth sense)   2. Its alive, its alive (Frankenstein)   3. I'll be back! (Terminator)   4. E.T Phone home (ET)   5. "Say hello´to my little friend" (Scarface) ...

Av Andreas - 7 maj 2009 13:39

1 = sämst 5 = Bäst   1. TITANIC Bra gjord och mycket bra rollprestationer, men tyvärr så är det inte min typ av film och den är alldeles för lång.   2. ERIN BROCKOWICH En av de bästa "feel good" filmerna någonsin! Den har allt och lite till! Dock s...

Presentation

Omröstning

Vilken av dessa filmer skulle du kunna se om och om igen?
 Forrest Gump
 Hairspray
 ET
 Titanic
 Gilbert Grape
 Ingen av ovanstånde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards